הצלחות מאד יפות ונראות איכותיות. יחד עם זאת, למרות שזאת עבודת יד, הייתי מצפה שכאשר הגלזורה נפגמת משמעותית, המוצר הספציפי הזה לא ישלח. קיבלתי 2 צלחות עם גלזורה פגומה וזה נראה פחות טוב.
שלום דפנה,
כפי שכתבת זו עבודת יד.
מה שנראה בעינייך כפגם -בעיני הוא חלק מתהליך היצירה.
צר לי שכך את מרגישה, אבל אי אפשר כנראה שכלוווולם יהיו מרוצים כל הזמן...
ג
גלית יהב
הצלחות הגיעו במהירות שיא, עטופות אחת-אחת, בתשומת לב מיוחדת, יפיפיות ואיכותיות כמו שנראו בתמונה. זוהי הקנייה הראשונה שלי מגידי זיוון, אבל כבר עכשיו ברור לי שלא (!) תהיה זו הקנייה האחרונה.
ניכר כי הצלחות נעשו ונשלחו באהבה ובאחריות רבה, וכן, גידי, הרגשתי את פיסות הלב והנשמה שלך בכל אחת ואחת מהן. תודה.