כלי קרמיקה שנעשה על אובניים בצורה בקבוקית
לפעמים צריך משהו גם לנשמה!!!
יכול כמובן לשמש כואזה לפרח אחד או לגבעולים יבשים....
או לכל מטרה אחרת
אני לא בא לבדוק:)
נעשה בהשראת כלים יפניים שראיתי
האגרטל מזוגג בגוון חום מט וירוק בחלקו העליון ,
עם טקסטורה רקועה....
מידות:
30 ס"מ גובה כללי.
15 ס"מ רוחב
קוטר הפתח 1ס"מ
*******
כל החומרים בהם אני משתמש אינם מכילים עופרת או מתכות מסוכנות.
כל הכלים מיועדים לשימוש ככלי אוכל.
כל הכלים עמידים לשימוש במדיח כלים תנור ומיקרוגל.
אני משתמש בעיקר בחמר שחור ושורף בטמפ' של 1070 מעלות.
אנא קחו בחשבון שהצבעים בתמונות עשויים להיראות מעט שונים על המסך שלכם מאשר במציאות.
לבסוף,
אני מאמין שכשאתה קונה מאמן.
אתה לא קונה רק יצירה.
אתה קונה שעות רבות של טעויות וניסויים.
אתה קונה ימים, שבועות וחודשים של חיפושים אחר רגעים אמתיים של אושר.
אתה לא קונה רק מוצר.
אתה קונה פיסות של לב, נשמה וחיים ששייכים למישהו.
הדבר החשוב ביותר הוא שאתה קונה עבור האמן זמן ליצור ...
תודה רבה
גידי זיוון.
ההזמנה נארזת בקפידה ונשלחת מהסטודיו שנמצא במושב שדה יצחק.
מרגע שהשליח אוסף אותה ,לוקח כ 3-7 ימי עסקים עד שתמסר לכם.
ניתן לזרז, דברו איתי 0545940474
עלות משלוח הביתה -40 ש"ח